domingo, 23 de março de 2014

RIP: My camera

((Eng/Port))


I'm really sad about it. Vacation was coming and so were my plans of taking tons and tons of pictures but unfortunately I managed to break my precious camera. The only thing I'm very very careful about is my sweet camera. I've been with it since 2007 and I thought I would never have a problem since it already felt into the water and nothing happened. So, I was waiting to see if someone can fix it or I would have to buy another..
And someone did fix, but it cant work like before so I'll buy a new one. I had to buy anyway because I've started taking Photography classes and cant wait to take pictures with a profissional camera :DD

Talking about cameraaaas, I just bought a Polaroid! It's amazing *--* When I'm ready I'll make a post about it with some pictures I took. Hope you like it!

And that's all folks!

~*~*~*~

Estou realmente triste com isso. As férias estavam chegando e meus planos de tirar mil fotos também mas infelizmente eu fiz o favor de quebrar a minha câmera. A única coisa que eu cuido com todo carinho e amor é a minha doce câmera. Eu estive com ela desde 2007 e pensei que nunca teria um problema, uma vez que a bichinha já até caiu na água e nada aconteceu. Então, eu estava esperando para ver se alguém podia consertá-la ou eu teria que comprar outra ..
E alguém consertou mesmo.. Mas ela não funciona como antes, então tenho que adquirir uma nova. Eu teria que comprar de qualquer maneira porque eu comecei a ter aulas de fotografia e mal posso esperar para tirar fotos com uma câmera Profissional: DD Ou melhor, a minha câmera.

Falando sobre câmeraaaas, acabei de comprar uma Polaroid! É incrível * - * Quando estiver pronta vou fazer um post sobre isso com algumas fotos que tirei. Espero que vocês gostem! 

E isso é tudo pessoal!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Thanks for reading!