terça-feira, 14 de janeiro de 2014

My xmas look

(Eng/Port)

Super late post but, please, come within . Everything is late or unorganized this days.. But I really had to post this because it is my first time showing one ootd <3
It was supposed to be December's 28 post, which was the date I wrote the whole post, but there's so much slowness in me that I took a life to bring the photo to the computer and then I forgot the post. Where else we have seen so overlooked? Sometimes I think I should take some kind of medicine, others say I have to start eating fish and I do not eat enough of it (but they dont even know that I love to eat fish: B).


Every year I always choose a very cute outfit for Christmas. I'm not sure exactly why I want to be presentable but it's fun to see all of your family members with beautiful clothes and everything.
And, well, I can choose the clothes I want and no one will complain.
But if there's something that I've never wanted to wear at xmas was the black. I didnt feel it was right nor would match the party so I always wore something that remembered those typical Christmas colors.

This year I chose a blouse and a skirt (both black) with a snow pattern legging  (which I thought was super cute and couldnt hold myself to use only at Christmas). And this was my first ootd







Post super atrasado mas , por favor, relevem. Está tudo meio fora de ordem e atrasado aqui.. Mas eu faço questão de postar sobre isso por ser meu primeiro post mostrando uma outfit  ainda mais por ser de fim de ano <3
Era pra ter sido postado dia 28 de dezembro, que foi a data que eu escrevi o post todo, mas a lerdeza foi tanta de passar a foto pro computador que eu acabei esquecendo. Onde já se viu pessoa tão esquecida? As vezes eu acho que deveria tomar algum tipo de remédio, outros dizem que eu tenho é que comer peixe e que eu não como o suficiente dele (mal eles sabem que eu adoro comer peixe :B).


Todo ano eu sempre escolho uma roupa bem bonitinha para o Natal. Não sei bem ao certo porque quero estar apresentável mas é divertido ver todos da sua família com roupas bonitas.
E, bem, eu posso escolher a roupa que eu quiser que ninguém vai reclamar.
Mas se tem algo que eu sempre me privei nessa época era usar preto. Não achava legal, nem achava que iria combinar com a festa então eu sempre usava algo que lembrasse aquelas típicas cores natalinas. Infelizmente ano passado eu dei uma de doida e peguei a primeira roupa no armário e aí que percebi que não tem problema nenhum em não usar uma "roupa natalina".

Esse ano escolhi uma blusa e saia pretas com uma legging de neve (que eu achei super linda e não estava aguentando me segurar para usar só no natal). E esse foi o meu primeiro ootd :O



Nenhum comentário:

Postar um comentário

Thanks for reading!